Friday, November 12, 2010

14.11.2010 : perginya seorang mak lang yg disayangi

seyes smlm lps aku dpt call dr umi aku sdih gle . dia bg tau mak lang da nazak dekat hospital .aku just berdoa yg mak lang akan okey mcm selalu . tapi pukul 2 pagi aku dpt tau dr eyra yang mak lang da tk ada . pukul 4 br jenazah smpai dkt rumah . van hospital yang hantar dkt rumah . aku sedih tapi aku tk leh nangis . ye! hati aku memang keras mcm batu.aku susah nak nangis . tp lepas mayat dikapan kan , aku menangis.aku membayang kn mcm mna kalau umi pulakk yg pergi . duh ! risau gila . mmg terok laa aku nangis . aku tk tdo dr smlm , walaupown aku pnt br blk dr kerja tp aku tk ngantok . pelik kn ?? maybe sbb aku tkot ada jenazah dlm rumah . mungkin itu salah satu sebab nya .aku perlu kan seseorang smlm tapi sorang pown tk de . aku tk tau kat spa aku nak mengadu .aku text mmbe2 aku tp sorang pown tk rply . mayb dia org da tdo kott . tp tk pe laa . aku phm .aku tk mrh pown . sekarang semua nya da selesai . aku just dpt berdoa yg arwah mak lang di tempat kn di tmpt org2 yg beriman . amin .

p/s : AL-FATIHAH !

No comments:

Post a Comment