Tuesday, November 30, 2010

kebosanan !!

DUH ! hari nie memang aku boring gila tk tau nk buat apa kat ofis..dari pagi tadi memanjang je saket perut,nak melabur aku geli nk guna tandas bangla.gila KOTOR doe..tak tahan aku..so aku terpaksa laa tahan je dr pagi td..babi ah!!ari nie mcm biasa laa kn,kalau ada boss memang pening sikit laa..mcm2 dia suruh buat kerja..lagi2 hari nie si amin sial tu tak masuk..dan2 ada kerja..tk ke babi nma nya tu??dia da tau ada byk kerja kat ofis,dia tk  dtg pulak..memang menyirap laa drh aku..sabar je laa..duh!!bosan kerja kat sinie,tak ada bnda nak buat..tapi rmai kata best sbb kerja aku online je memanjang..HAHA.pandai laa korang kata best..aku yg kerja aku tau laa apa rsa..btw,aku nk chow awl ari nie sbb tk ada kerja..bye guys !!!

No comments:

Post a Comment