Friday, November 12, 2010

my 5TH blog !!

dayeemm !! blog aku sblm nie semua tk leh gna . mcm2 jadi . aku pning laa kdang2 ngan blog nie . sbb aku belum pro lagi nk gna benda nie . tp aku harap aku reti laa gna bnda nie lma2 . HAHAH ! kesian aku nie ketinggalan . mcm dduk dlm gua je. SHIT !! kutuk diri sndri . grr~ bongok ! heee : D . btw , helloww guys . aku eva aqilah . duduk kat ampang . aku tggl dgn famili and org tersayang aku (mohd.amalluddin).Aku br je pindah sinie.sblm nie kau duduk kat gombak tmpt yg paling best tk engat laa.aku rindu gmbk sbb gmbk ramai mmbe2 . dkt tmpt baru nie ramai mat rempit yg gelabah gila . SUMPAH ! aku tk ske tmpt nie tp nk buat mcm mna an , parents aku kn da divorce so terpaksa laa dok ngan umi kt sinie . tp skali sekali tu best jugak dpt blk gombak stay ngan bpk . mlm2 merayau g uptown danau dgn amal . lepak siti zubaidah , isap shisha , kutuk2 org . heheh . gombak tempat PALING BEST !!! gila rindu nk stay kt gombak lagi . heheh . aku harap aku dpt laa pindah gombak blk and berharap gila amal nk ekot pindah gmbk t . tk boleh jaoh dr dia weyhh . walau pown br tk jmpa stengah ari pown da rindu dia gila babi . nie lagi laa kalau dok jaoh2 . grrrr~ tk bole nk bayang kn . dia pown kdang2 tk leh jaoh dr aku (aku rsa laa kn ) . sbb kalau aku tk dtg jmpa dia , msti dia text aku tnya " ang tk mai ka ?? mai laa . aku nk jmpa ang nie . nk p mkn sma2 ngan ang" . pd hal slalu kalau kita org g mkn , dia sorang je yg mkn . aku jarang mkn mlm . nnti dia mesti pksa aku mkn , dia suap aku sesudu ja . hahah . janji aku mkn sikit dia kata . aduh aduh ! mcm2 laa sayang nie . hehhe . okey okey , bck to the topic (melalut sudah aku nie) , aku sekarang keja dkt event company jadi kerani and event crew je . gji tk de laa besar mna pown . boleh2 laa utk aku edop and shopping tiap2 bln . kdang2 kalau ada event tk de cuti langsung..tido pown 2 3 jam je sbb byk keja kna siap kn . tp enjoy laa keje kt sinie . aku tk terpikir lagi aa nk benti keja . sbb tmpt keja pown dkt ngan rumah , naek moto 5 minit je . bgn lmbt pown tk pe , tk de laa risau sgt . boss kt sinie pown okey2 . aku keja ngan rmai lelaki . aku sorang je pmpuan . kdang2 tu tkot jugak laa kn . huhu . kalau tk de event laa bnda paling best , duduk dlm ofis online je smpai laa blk . kdang2 tu mmbe2 smpai jeles sbb keje aku senang . hahah . korang engat je snang tp pnt doe . bosan laa . ari2 mcm nie je . hurmm . k aa . t aku update len k . byebye !

2 comments: