Tuesday, November 23, 2010

Di telan mati mak,Di luah mati bapak !


sekarang aku ngan amal betul2 confiuse gile babi aa.tk tau nk buat apa..nie semua mslh amal tp aku yg tension lebih2..HAHA tk tau kenapa laa.amal mintak pendapat aku sebab rai mintak tlg amal p jga studio jamm dia dkt jitra tk slh aku(aku pown tk tau sgt laa)..amal nk tlg tapi dia kata nak smbung belajar,aku pown okey kn je laa da dia nk belajar kn tk kn aku nk halang,*aku always support kau 100% bebeh!!..pas tu time aku borak2 ngan amal dlm bilik,rai call dia mintak tlg lagi sekali suruh blk kedah p jga studio jamm..dia mmg nk tlg tapi dia serba slh,dia kesian dekat rai tapi dia sndry pning tk tau laa buat apa.then dia org borak2 laa pasai nie , aku phm sikit2 je laa kn . dr amal pnya jawapan aku da tau apa soalan yg rai tnya..pas tu aku dngaq laa rai ckp mcm nie :

RAI :  aku tau ang tk nk blk sebab marka ang ada sinie , tapi ang tlg laa aku blk jga studio jamm sbb tk de       org nk jga

AMAL :mmg aku mai kl pown sbb dia  (eva) pown .. sbb dia ada kat kl nie laa aku mai.. ( sumpah terharu aku dngar )

RAI : ang bwk laa dia skali p sna . dok kat sna sma2 ..

AMAL : hurmm . bg aku pikiaq dlu laa ..

aku sebenarnya tk kesah kalau dia nk tlg rai .. p laa blk . aku tk pernah halang dia nk buat apa .. aku tk kesah janji dia tk curang n tk berubah dah laa .. bnda2 len semua aku tk kesah .. aku da suruh dia blk tlg rai . tapi dia yg tk nk , sbln je kott pegi tlg . ape slh nya . SAYANG , aku memang tk dpt nk ekot kau laa kn kalau kau ajak blk kedah . aku kerja laa . nk buat mcm mna . duit pown tk byk . nk dok jaoh2 . nanti mkn minum mcm mna ?? kalau kau sorang je tk pe . nie kita berdua . aku da pkir semua tu syg . aku risau laa . tapi aku nk kau tau yang aku tk pernah halang kau buat apa2 pown . aku tetap ada kat blakang kau support kau .. aku bkn nak menghalau kau blk kedah tapi mmbe kau tu tgh susah . p laa tlg dia .. aku tk nk nanti org crita blakang2 . aku tk suka .

No comments:

Post a Comment